tisdag 21 juni 2011

Det är mitten utav juni nu.

Allt sker med sådan jävla fart att jag knappt hänger med själv. Det är liksom slutspurt på jobbet innan semestern. Tar bara 2 veckor först...jobbar 2 å därefter tar ytterligare 1. Tänkte spara semesterdagar så jag kan slappa när det är som mörkast. Efter november.

Barnen har sommarlov. Stoffe slipper skolan totalt och sover mest bort dagarna. Han går däremot ut med hunden å aktiverar sig med Wii så lite motion blir det allt.
Carl går flitigt till dagis och Lolla till fritids förutom nu, då hon åkt till Oslo. Resan blev trots allt av. Resan som diskuterades vilt efter att min förra blogg bombarderades utav spydiga kommentarer. Pallar inte dra det nu. Känns liksom överflödigt.

På torsdag skall jag å Staffan på ansiktsbehandling. Ett steg utav många (för min del) som Soul Concept (vår huvudsponsor) bjuder på inför bröllopet. Ser verkligen emot att få bli ompysslad.....det om något kallas för LYX!

Nu skall jag greja med annat.... typ lackera mina naglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ärligt talat, tack!