lördag 21 maj 2011

då har det otänkbara hänt...

Loggade in på Fejan, som det så käckt kallas för. Märk väl att jag försökt värja mig mot det fenomenet, men väl efter övertalan av min äldsta son, skapat mig ett konto. Allt är inte tillgängligt för alla användare på grund utav att Staffans x slaviskt förföljt oss både via nätet och IRL.
Så idag luskade/snokade/kollade allmänt runt för att till sist hamna inne hos min mans dotter. En flicka som han idag inte har någon som helst kontakt med. Allt beror på hennes mamma och mammans sjuka beteende, men det hör inte hit, utan det kom istället fram att dottern nu fått ännu ett litet syskon.
Hur hanterar man en sådan S T O R sak, då man INTE får berätta det för alla????
Jag lider så med den lilla tjejen! Hon får men för livet, om inte nu så lite längre fram....i alla fall enligt de psykologer jag talat med.
Varför väljer man ett hämmat liv?
Vad får en att ens överväga det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ärligt talat, tack!