onsdag 22 juni 2011

Näst sista dan....

Först idag tog jag en titt i filofaxen och insåg att jag totalt missat mötet med Mia igår. Fattar inte att jag så sällan uppdaterar mig om kommande åtaganden, då jag faktiskt alltid (nästintill) skriver upp allt för att minnas. Hmmm... skit samma. Ingen har dött å kanske det går att boka om tiden till nästa onsdag. Skulle passa mig bättre, för ännu står där inget skrivet. ;)

Fyndade på Joy idag. Ett skärp (ordinarie pris 299:-) & en festklänning (ordinarie pris 699:-) fick jag betala 99:- vardera plagg för! Helt otroligt! Snacka om REA!

Efter jobbet syndade vi med pizza. Ingen pallade ställa sig å laga mat. Ha ha...
I morgon däremot skall vi ta oss tid. Det skall ju firas att man är ledig!

Nu skall jag göra älsklingen sällskap i sängen. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ärligt talat, tack!