torsdag 23 juni 2011

äntligen lite ledighet...

Idag kändes det typ ½ dagen som en lördag, sedan som en fredag.... Jag visste nämligen att jag skulle sluta tidigare. Hade skaffat ersättare, då jag skulle på ansiktsbehandling på Soul Concept redan kl 15.00. Behandlingen är en gåva från dem till oss alla 22 som skall svara (förhoppningsvis) "ja" den 11/11-2011. Jag köpte rengöringsprodukter och väl hemma slängde jag mig över mina lyxgrejer (Bionsen-paket för 769:- och Comfort Zone krämen för 805:-) och jag måste erkänna att jag känner mig grymt ren & len! Om sanningen skall fram, så blev jag förskräckt över att jag faktiskt har fått bruna fläckar i ansiktet efter allt jävla fanatiskt solande genom åren och att de aldrig riktigt kommer försvinna?

Sedan hämtade vi Carl och handlade mat och saft till mig på vuxenapoteket. =)
Olivia är nu hemma efter en händelserik resa med farmor å Emma. Just nu spelar de äldsta barnen å trion (Staffan, Carl å Spartacus) ligger i vår säng med fläkten på högsta hastighet å slappar.
Eftersom jag tagit en rejäl runda med hunden, skall jag nu mysa....
Imånn e d Midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ärligt talat, tack!