fredag 1 juli 2011

Fredagen innan bara.

Lolla följde med till jobbet för att strax efter öppning bli hämtad utav farmor.
Hon skall vara där....nu i helgen, men jag hade nog tänkt mig att ta med henne hem imorgon. Då skall nämligen mamma å mormor komma å hälsa på. Hade ju inte varit kul för Olivia att missa detta.

Idag kom Tom å hälsade på på jobbet. Evigheter sedan jag sett honom. Han har magrat och jag tyckte att han såg ledsen ut.Svårt att veta hur man skall förhålla sig i sådana situationer. Jag teg mest. Jag vet...fegt, man jag kände att på jobbet har man inte utrymmet att vara en sann vän. Alla måsten väntar.

Imorgon är det lördag och min sista arbetsdag innan semestern. Alltså del 1. Efter de 2 veckorna har jag 2 veckor jag skall lägga in varor, därefter återigen semester 1 vecka. Vidare  är planen att spara dagar till efter bröllopet. Vi får se......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ärligt talat, tack!