onsdag 18 maj 2011

Denna onsdag.

Det regnar igen....
Är måttligt trött på detta jävla väder, som gör mig seg och motivationslös. Har liksom ingen ork att röja och greja fast jag har sug. Hmm...skumt. Eller är det kanske så att jag bara är lat å skyller på vädret? ;)
Varit hemma med Carl nu i 3 dagar. Stundvis har det varit gnälligt, men på det stora hela så är han en oerhört härlig unge så man till och med står ut med hans vrål. Vrålen tar han till när han inte kan göra sig förstådd. Han stånkar liksom istället för att prata. Jag vet att han kan prata lite och förstår allt, men ändå hört det skrik var dag.

Valpkursen är avklarad. Vi presterande hyfsat. Synd bara att under tiden jag väntade på vår tur, klarade Spartacus allt galant, däremot på plan hoppade han när han skulle sitta stilla. Han blev otålig och det blev avdrag. Ja ja, detta var ju första kursen och jag tycker ändå att han är fantastisk och lätt-lärd. Vi kom hem med både pris och diplom i alla fall.

Det är mycket på jobbet nu. Oändligt med uppdrag jag tagit på mig. Både på gott å ont, men definitivt stressande att ha så mycket på agendan samtidigt  som jag har heltid i butik.
Jag drömmer fortfarande om att vid sidan om hålla på med mitt företag. Inväntar bara den fritiden som idag är obefintlig. ;)


Nu är det middag. Staffan bjuder på köttfärssås & spaghetti.

1 kommentar:

  1. Ja ibland kan det bli mkt men samtidigt så är livet fullt av sånt där. Men stressa inte ihjäl dig vännen!!

    Tiden rusade iväg igår och innan jag visste ordet av var kl 23 och sängen kallade!

    Ha en skön dag idag Kramar

    SvaraRadera

Ärligt talat, tack!